Trettiotreårsdag.....

Idag grattar vi vår förstföde son och struntar blankt i survädret som råder utanför vårat hus. Vi har ätit en god middag, beståend av älgkött, madeirasås och hasselbacks potatis och ett glas rött.
Minnena om den lyckliga tilldragelsen för länge sedan förgyller allt.
Om jag inte missminner mig så var det rejält kallt och bra med snö då för trettiotre år sedan. Med andra ord så var det det vinterväder som vi ska ha här uppe vid den här tiden på året.
Men nu är det lite eljest allt som oftast.




I dimma dold....

Kommentarer
Postat av: vivi-ann

Hej Gull-Gumma!

Så härligt att allt är eljest ibland. Gratta din FF Henrik så mycket på 33års+1dagen. Vi har också firat i veckan fast bara 1år och det var ju lite fusk. Lilla Daniel fyller ju först den 3/12 men då är han hemma i Bergen, redan i afton faktiskt. De åkte i morse. Så nu blev det tomt, men samtidigt ganska lungt och skönt. Vi har ju en liten vildbattare kvar. Otämjbar, verkar det som.

Lev väl och 17 kramar till dig

2009-11-19 @ 12:24:10
Postat av: Anonym

Den där bilden tycker jag på pricken förmedlar min sinnesstämmning just nu.

2009-11-19 @ 13:58:56
URL: http://motvallsgubbe.blogspot.com
Postat av: inger

Vivi, ja det blir tomt när ungarna åker men som du påpekar så är det skönt också.

Jag har ju sett dina gullungar på emma-bloggen!

ha det bäst....

2009-11-19 @ 15:01:44
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: inger

men MVGubben då, int jer he så hemskt...he kunn ha vöre värre!

2009-11-19 @ 15:03:18
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0