Snögubbar.....

Solen har lyst upp vår tillvaro idag, och det är en rasande tur för datakrånglet har åter gästat oss.....
Nu var det den stationära datorn som inte ville vara med. Innan vi tog oss an problemet valde vi att lufta oss med en promenad. Malte ville så klart inviga sin kamera nu när han äntligen var kry nog att vistas utomhus. Jag passde på att knäppa lite bilder med min lilla Kodak för att lägga upp en egen foto-bank på laptopen. Har inte riktigt kläm på programmet som ser lite eljest ut men det ska väl gå lära sig så småningom. Måste också lägga in photoshop så att jag kan leka med bilderna. men idag känns inte som en lämplig dag för det, mina stackars celler är redan överansträngda....


Min snögubbe...

Hoppas ni ser gubben i profil...
Längst upp

Kommentarer
Postat av: vee

Gubben syns. Han ser ut som ett fullblodsproffs!

2009-03-04 @ 23:56:49
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: inger

Att "Den forograferande gubben" syns är ju viktigast, men jag menar snö-skugge-gubben på den undre bilden men längst upp på den... krångligt värre!

2009-03-05 @ 07:56:17
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0