Sommar, sommar, sommar.....

Varmt så in i bängen!
Eftersom jag inte är någon stor soldyrkare så tycker jag att det är alldeles olidligt med trettigraders väder....
Hur som haver så hinner det hända både ditten och datten mellan mina blogginlägg, här kommer ett litet urval.

Anton har varit och fiskat Abborrar i Sörträsket, här bär han stolt hem sin fångst till rensning och tillagning.



Campingen vid Stugan fick besök av ett trevligt gäng unga män från Jörn. Dom bjöd på musikunderhållning till alla i närheten.  Ulf Lundell, ABBA och Nationalteatern ekade mellan gran och tall.  När jag bad att få ta en bild och lägga ut på bloggen såg en av ynglingarna på mig och sa förvånat: Va har du dator...öh ja menar du är ju typ fem år äldre än vi...Öh???
Kul med glada gossar!



Anton och Kerstin hann bara landa hos oss så blev det till att bygga vattenledningar. Denna syssla är en av favoritlekarna när dom är hos oss i Träsket. Vatten är kul! .....och nödvändigt en sådan här varm dag!

Kommentarer
Postat av: A-M

Kul att se att du lever :-).

Jepp, nu är det sommar minsann, underbart.

Åhh, barn och fiske, det är någe speciellt.

2009-06-28 @ 08:38:14
Postat av: Peter Eklund

Härliga bilder på barnbarnen och jörnspojka...

Kul reaktion om ålder och datorer... Jag känner själv igen den.

Ha det så skönt i värmen / Peter

2009-06-28 @ 10:27:43
Postat av: vee

Vilka coola pojkar och, ja vad ska vi kalla den, husvagn. :)

2009-06-28 @ 18:57:57
Postat av: inger

A-M: Visst lever jag fast jag lider när det är varmt. Barn och sommarmete är kul!

Peter: Jörnspojkarna var livade... så även barnbarnen! Ha det skönt du mè å Karin förståss!

Vee: Husvagnen var en mobil musikanläggning med fullständiga rättigheter...inga bäddar...dom låg i bilar och i naturen!

2009-06-30 @ 10:49:33
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0