Ilska och glädje.....

En dag fylld med både ilska och glädje!
Cyklade längst skogsvägen för att dokumentera skrotupplaget som hittats i skogen. Hur FAAN kan någon vara så lat och korkad och dumpa skräp i skogen? Jag fattar inte det. Tur nog så hittades det ett namn bland bråten och händelsen är polisanmäld så jag hoppas innerligen att knäppgöken åker dit!

Klicka gärna på bilden så ser ni eländet riktigt ordentligt...
Och snälla ni gör aldrig så här!

Senare på dagen byttes ilskan mot glädje.
Först kom äldre pajken för att fiska med sin far och äta en matbit på kvällen.
Och ännu lite senare blev det en trevlig stund nere på Campen med två glada gentlemen som tältat och fiskat. Det blev god skinka och korvar från Polen. Whiskyn var också god.

Far & Son i Byskeälven....

Två gentlemen från europa....
En från Tyskland och en från Polen som hittat till Byske River....

Kommentarer
Postat av: vee

Det såg ut att vara två goa gubbar det där. Åker de så långt upp för att fiska? Fiske förknippar jag med massor av mygg och knott. Jag pimplar hellre på vintern:)

2009-07-10 @ 21:19:03
Postat av: Emma

Bra gjort med skräpet, Inger! Hoppas han får sina fiskar varma ... Annars ser ni ut att mysa och ha det bra. Hoppas ni har en fin sommar :)

2009-07-11 @ 11:27:03
URL: http://emst.blogg.se/
Postat av: inger

Vee, ja givetvis kan man åka hur långt som helst för att fiska Lax.... myggen får man inpå!

Emma, ja det hoppas jag också. Jag HATAR dom som skräpar ner i vår natur....Önskar dej också en bra sommar.

2009-07-13 @ 10:44:05
URL: http://northlongswamp.blogg. se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0