Snöblint....

Vitt, vitt överallt bara vitt.
Jag tappar helt focus, men det är ju inte så konstigt när det knappt finns en endaste referenspunkt att hålla sig till. Nog var det tur att Malte följde på promenaden, så att jag hade någon att luta mig mot.... Jag har världens sämsta lokalsinne i vanliga fall och när det blir dålig sikt så blir det etter värre. Dessutom blåste vassa snökorn rakt mot ansiktet så man tvingades böja sig ner mot backen... Inte för att jag höll på att gå vilse utefter byavägen men inte var min vandring rak....Tur att jag inte körde bil!



Vinden står för designen!

Kommentarer
Postat av: vee

Om det istället vore lite ockra så kunde det vara en bild från Sahara!

2009-01-23 @ 12:13:21
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det har du rätt i...

Fast då skulle barrskogen vara en palmdunge!

2009-01-23 @ 21:16:45
URL: http://northongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0