Fredagen den trettonde...

Otursdag enligt folksägen.
Men jag måste tillstå att jag inte varit i någon större fara denna dag, ja inte den allra minsta fadäs har drabbat mig.
Visserligen är det några timmar kvar på dygnet men det vore väl själva den om något skulle drabba mig när jag sitter uppkasad i teve-soffan för att se på veckans teveprogram.: På spåret!
Men om taket nu skulle råka ramla ner i skallen på mig och skada mej så mycket så jag inte kan kravla mig uppför trappan för att blogga vidare, så ska ni ha tack för den tid som varit.....


Om ni klickar på mej så dansar jag för dej.....

Kommentarer
Postat av: Ninna

Haha! Det var nog fredagen den trettonde i alla fall. Häxan bara fortsatte att dansa fast jag försökte stoppa henne. Ha det gott imse!

2009-02-14 @ 07:08:45
URL: http://ninnasbokblogg.blogspot.com/
Postat av: inger

Ja så är det...har man väl fått fart på Häxan så blir det ett jäkla hålligång!

Ha det gott själv Ninna!!!!

2009-02-14 @ 07:53:16
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0