Morgonpromenaden....

Nu trampar jag åter på byavägarna.
Efter att jag förlagt mina promenader i Selet under hela sommaren så har jag nu återupptagit mina vandringar hemma i byn. Det känns helt okey faktiskt. Hösten är min favoritårstid och att ta en skön morgonpromenad på en av byns skogsvägar känns riktigt bra. ( om man bortser från den envis hälsporren...)
Häromdagen fick jag syn på dessa tranor som samlats på en lägda innan Borgen. Länge stod jag och beskådade deras graciösa gång. Hann ta några bilder innan dom upptäckte mig och såg mig som ett hot och tog till flykten.



Jag hoppas att ni kan se dom...Det blev inte någon bra bild eftersom avståndet och fotografen var ett hinder....
Men ni får väl anstränga blicken lite!

Kommentarer
Postat av: vee

Ja, snart vänder väl pippisarna sina näbbar söderut. Igår såg jag en stor rovfågel sitta på en ensilagebal. Men det hade börjat skymma och min lilla skitkamera vill ha mycket ljus.

2009-08-21 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0