Skojigt....

Med anledning av den skämtsamma gårdagen så har jag idag, letat efter ett roligt klipp, men utan att hitta det. Inte alls konstigt eftersom jag har en benägenhet att flytta "bra-att ha-kvar-saker" till nya platser hela tiden! Till bättre platser, där jag i min enfald tror att jag lättare ska hitta det jag söker. Alltså hur korkad får man vara i min mogna ålder????
Istället hittade jag ett klipp som vi använde oss av i yngste sonens bröllopskompendium. Som visar att en kvinna inte släpper sin handväska i första taget, oavsett om hon vet var den är eller inte!  Och så vill jag visa ett urklipp som jag har klistrat fast på skrivaren, så att jag kan bliga på det när självförtroendet tryter..... Det gäller att kämpa på den utstakade vägen vad som än händer!

Orginalbildens text: Inte F-N hittar jag din handväska Elsa!
Fotograf: Jostein Skeidsvoll

En stripe från Bizarro....

Bilden om den skrattande hunden ska jag leta vidare.... den måste finnas på ett verkligt "bra" ställe.... men var, var ????

Kommentarer
Postat av: mats i träsket

Undrar hur många år det skulle bli om man samlade ihop alla minuter man sökt. Känner igen fenomenet att: jag lägger det här, där söker jag nog först, trodde man ja.....

2009-04-02 @ 10:31:23
Postat av: inger

Törs inte tänka på all bortslösad tid....

2009-04-02 @ 11:04:08
URL: http://northlongswamp,blogg.se/
Postat av: vee

Lilla makens skäggtrimmer ligger ff på ett bra ställe...

2009-04-02 @ 12:01:36
Postat av: inger

Många ställen finns det.....

2009-04-03 @ 09:23:16
URL: http://northlongswamp,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0