Mera påsk....

Nu skriver vi Annandag Påsk och vi kan samla ihop denna helg.
Helgen började lugnt och stilla och med halvkasst väder, men slutade desto livligare och med toppenväder.
Bara ungarna, i varierande storlek och ålder, kommer så blir det ett annat liv i luckan. I alla fall får diskmaskinen jobba mera!
Sedan blev det både lamm och vildsvin till kvällen, men dock inomhus.
Natten blev kort för samtliga därför att dom yngsta individerna sov klart så himla fort.....
Idag har inga bilder tagits eftersom vi alla har varit mer eller mindre dävna....ja dom små har ju kört sitt eget race....
En trevlig helg är till ända och vi kommer att anfalla våra madrasser väldigt tidigt....väldigt tidigt.....

Ibland är det tufft....

Dom små kollar i Påskburkarna...

Solen värmer matgästerna...

Morgon teve och morgon fika för morgon pigga!

Kommentarer
Postat av: Micke

Lamm & Vildsvin, mums.....! :)



Jag blir lika förvånad var gång jag kommer in här och ser mängden snö ni har. Idag klippte jag gräset. :)

2009-04-13 @ 20:22:14
URL: http://matvinhifi.blogspot.com/
Postat av: Vivi-Ann

Äntligen vardag igen!! Visst är det jobbigt med dessa långa helger när man inte får arbeta. Vi har också ätit lamm.. Det hör som påsken till, liksom sill. Hur mår du nu? Du kN lltid ringa om du har lust.

Kram

2009-04-14 @ 01:57:20
Postat av: inger

Micke, lamm och retad gris är gott! Vi har vant oss...!!!!!

V-A, håller med dej, skönt med vanligheten! Men du vet också min fasa för telefoner.....Mår hyfsat.

2009-04-14 @ 07:05:07
URL: http://northlongswamp,blogg.se/
Postat av: vee

Viltsvin som är så gott! Köper ni av någon direkt eller från affären? Härligt med mycket snö och fint vårväder. Jag kan tycka att snön försvinner lite väl fort. Det bara sprakar till.

(jag tycker inte heller om telefoner:)

2009-04-14 @ 18:56:03
Postat av: inger

Heter det Viltsvin??? jag säjer vildsvin eller uppretad gris,,,, nä vi har tyvärr ingen lokal leverantör.

Snön få rinna iväg nu....

och det gör den för tillfället.

2009-04-14 @ 19:15:15
URL: http://northlongswamp,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0