Farfars flicka....

Igår fick vi nöjet att hämta dom små på dagis. Vi brukar tjuta om det som belöning, när vi har klarat av veckohandlingen och inte träffat gullungarna på ett tag. Man blir sååå glad av deras mottagande.
Igår var det en fröjd att se Kerstins glädje när hon upptäckte sin Farfar utanför staketet. Hon sprang ropande rakt in i hans famn....jag stod bredvid men mig såg hon inte ens. Bara farfar.... Tur nog så kom just Anton och ordningen var återställd. Det är farmors gosse det!!


Farfars sötnos som blir 3 år den 5 maj....

Dom fick varsitt paket eftersom vi inte kan vara med på deras
gemensamma kalas på fredag. Grattis Grattis!!!!

Kommentarer
Postat av: mats i träsket

Att våra barn åldras i en förunderlig fart vet vi, men att dina barnbarn verkar hålla samma tempo. Snart kommer de i bil och hälsar på..

2009-04-30 @ 10:38:58
Postat av: inger

Ja fort är det gjort....

2009-04-30 @ 10:47:12
URL: http://northlongswamp.blogg. se/
Postat av: vivi-ann

Visst är det härligt. Min jänta och gutt kommer snart. Kan nästan inte bärga mig. Ha en trevlig och mysig Valborg och första maj. Maken hålsar allt gott!

Kram

2009-04-30 @ 13:14:44
Postat av: A-M

Men vilka sötnosar!

Grattis grattis.

Nu har du gjort det igen, man kan inte klicka på din bloggadress utan att hamna där igen, du vet.

Jag ser att du har ett mellanslag för mycket efter blogg.se, din ser ut blogg. se.

Ursäkta en tjatkärring. (Jag då).

Önskar Er alla en trevlig valborg.

2009-04-30 @ 14:31:31
URL: http://lappan.blogg.se/
Postat av: inger

Vivvi, ha en trevlig Valborg ni också...

A-M Hyvää Vappua, jag ska försöka bättra mig....

2009-04-30 @ 15:33:10
URL: http://northlongswamp.blogg. se/
Postat av: vee

Vilka små puddingar! Grattis till dem.

2009-05-01 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0