Vägen västerut....

Idag har det varit en riktigt trevlig dag minsann!
Först chattade jag med Egon och Laila  från deras husbil ( parkerad i Grebo) samtidigt som deras dotter Sara hängde på från London och gav mig en adress till Susann ( en Norrlångträskare till som lever i förskingringen) så gissa om det blev mycket för min otekniska lilla hjärna! Riktigt svettigt ett tag. Men visst är det fantastiskt hur avstånden krymper hela tiden.
Därefter kom vännen Monika från Blåfors, på lunch med vanlig chatt från verkligheten.
För att få lite motion och en viss verklighet till ovan nämnda avstånd så blev det en promenad " Vägen västerut".
som om inte detta är nog denna dag så har vi anmält oss till Telia vänner och kommer att "få" både ny telefon och ett nytt nummer... Ja milde min tid snart är man nådd överallt....
Och sist men inte minst Peter Eklund är tillbaka med bloggeriet....

Vägen västerut...


Raserad damm....
PS. Maltes höstfiskepremiär gav två öringar som ej höll måttet... men i morgon kanske!DS

Kommentarer
Postat av: egon

Ja ibland så tar man sig en funderare på vilket som verkar lättsammast, minska antalet vänkontakter eller öka på simultankapasiteten...

Men vänner kan man inte få för många...

Då jag vid ngt tillfälle chattade med Sara i "slow motion" säger hon: måste du titta på tangenterna...?

Herre-min-skapare, ibland misstänker man ju att ngn bokstav har stulits.

/egon

2008-10-15 @ 21:01:30
Postat av: inger

Käre vän i förskingring, var glad så länge du tror att bara bokstäver har stulits....ibland misstänker jag att jag mist förståndet...

Å nu har jag tappat tålamodet att sitta och kisa framför skärmen...trött i gluggarna....letar efter bingen...höres....

2008-10-15 @ 21:10:01
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Stickan

Hej Malte!

Ta nu nya tag imorgon och på fredag. Du vet ju vart dom står o väntar.... (Inger jag pratar om havsöringar) Kramar till Er båda

2008-10-15 @ 22:04:48
Postat av: inger

...Hmmm man kanske skulle dra på sig lekdräkten och ta sig en tur runt älven...hmmm....

2008-10-16 @ 08:23:55
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Stickan

Ha ha..... Jag tror Malte kommer efter i "Sparkdräkten" Kramar till Er båda. Ha en trevlig helg. Hoppas vi ses

2008-10-17 @ 08:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0