Ett års bloggande!

Grattis till oss själva! Ett helt år har vi nu bloggat om ditten och datten om stort och om smått från vår del av världen!
När jag bläddrar tillbaka så är det kanske inte så mycket som hänt i andras ögon men för oss räcker det.
Malte firade dagen med att fira ner sotar viskan och göra en storstädning i pannan. Själv så har jag bakat lite för att ta med till Staan och bjuda Pascal och övriga kursdeltagare imorgon kväll. Då ska Maria och jag försöka förkovra oss lite angående Norrlångträsks hemsida. Om vi lyckas så kommer det väl att visa sig någonstans, och så småningom.

En irriterande information har nått mig. Det är visst ett stort och aggresivt virus på gång.  Hoppas att vi klarar oss så att vi kan fortsätta med bloggandet. Jag blir så vansinnigt arg på idioterna som sysslar med att sabotera!!!!

Här firas det.....

Kommentarer
Postat av: Christina Lindgren

Är det säkert att det är ett datavirus som är på gång. Det kanske var årets influensa som det larmades om. Har hört att den ska bli ovanligt besvärlig!

2008-11-10 @ 22:57:06
Postat av: inger

Ja Cici det är datavirus som jag varnar för, man ska inte öppna vykort. Den andra influensan är inte heller skojig att smittas av men den kan man i alla fall ta en spruta mot....

2008-11-11 @ 08:31:45
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: mats i träsket

Tänk redan ett år. Mycket glädje har jag haft av din blogg. Blogga på och sprid glädje....

2008-11-11 @ 12:46:22
Postat av: inger

Tack Mats, tiden går fort när man har roligt....Roligt att du både vill läsa och skriva kommentarer det gör oss glada.

2008-11-11 @ 14:44:35
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Peter Eklund

Grattis till er båda, Grattis till er fina blogg ! Det är otroligt bra gjort att hålla sin blogg levande i ett år...Nu fortsätter ni av bara farten i ännu ett år.

Ha det bra / Peter

2008-11-12 @ 18:34:28
Postat av: Micke

Grattis!

2008-11-17 @ 11:07:21
URL: http://matvinhifi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0