Med flaggan i topp...

Äntligen kom då våra husvärdar resande ner från Harstad. För att hissa norska flaggan och fixa runt ägorna så att sommaren kan sätta fart. Vädret och humöret var också på topp. En kortverson av  Trädgårds-golf-banan sattes ut och spelades...min blygsamhet hindrar mig från att berätta vem som vann!
Strömming halstrades och avnjöts i bivacken. Årets första måltid på detta vackra ställe...men garanterat inte den sista.
Ja  mer har ju hänt denna helg men allt ska ni väl inte veta...??? ...än i alla fall!

Flaggor i topp....

Koncentrerat matintag...

...vinnaren tog den suddiga bilden
av dom glada golfarna!

Kommentarer
Postat av: vee

Bor du i röda huset som syns på översta bilden? I så fall är jag avindsjuk på dig :)
Blir nog ingen skrivkurs för mig heller. Maken har fått förhinder och jag tänker nog inte åka själv. Tanken var att vi skulle åka tillsammans. Äh, gör inget.

2008-05-26 @ 19:33:40
Postat av: inger

Nä vi hyr den söta lilla stugan som ser över till den röda stugan på andra sidan älven.... gå in på november och se under: stugan i vinterskrud då ser du hur huset ser ut där jag ska skriva sommartexter....
Å du, var inte avundsjuk, du har ju ditt paradis....Angående skrivarkursen
skriver din man också?

2008-05-26 @ 21:00:51
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: morsan

Ni kommer att få en underbar sommar!!!...

2008-05-27 @ 15:20:45
Postat av: inger

Det kommer nog även ni att få, morsan.
Hur vare utomlands då?
Tack för dom ekivoka korten....

2008-05-27 @ 20:55:04
Postat av: vee

Han skriver faktiskt en krönika om Dyng-Bengt :)

2008-05-27 @ 22:00:41
Postat av: inger

Vee...Dyng-Bengt ??? Låter
ehe
spännande...

2008-05-28 @ 09:58:13
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0