Tiden är konstant...

Ja så sägs det, men ack vad jag tvivlar.
Jag är helt säker på att tiden går fortare när man har puttat in för mycket i sin agenda.
Då kommer nästa osynliga fenomen som kallas stress...
Ja nog har vi människor krånglat till det under resans gång här på jorden.
Datorn är ju en relativt ny uppfinning och den ska ju underlätta arbeten och vara tidsbesparande...???
Snacka om en tidstjuv!
Aldrig flyger väl tiden iväg så fort som när man sitter framför dataskärmen. Å andra sidan hinner man ju svassa omkring i hela världen...nästan i alla fall. Informationsflödet är outtömligt.
Ta bara detta med bloggarna, man kan ju bli varandes...
Hoppas att du som läser detta får en trevlig, stressfri och en angenäm helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Känner igen det där! Ändå försöker jag ta bort bokmärken som tar alltför mycket tid, men då hittar jag nya - som tar ännu mer tid (blogg). Det gäller väl att komma ihåg att man faktiskt gör nytta, också säkert den mesta delen av tiden! Hoppas helgen varit angenäm för dig med.

2008-01-27 @ 21:40:59
URL: http://eufoniallitteration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0