Skottdagen 2008

Tack alla helgon och gudar i den inre och yttre rymden att jag redan är en gift kvinna. Skulle icket för allt smör i Småland ( eller finns det extra mycket där..?) orka ge mig ut på friarstråt!
Inte en chans efter en förmiddag med två glada barn i Kåge. Dom blir extra livade när det kommer en galen farmor som har barnasinnet kvar. Idag var det mest fotboll på en snötäckt väg samt en tur till Storskogen som gällde. Allt hade nog gått goda med min arma kropp om jag inte halkat på deras uppfart och drattade med alla kilon på rumpan. Kerstin blev skraj och fick "darrande läppen" och Anton kom direkt och visade hur man skulle gå om det var halkigt. Snälla goa ungar, men lik förbaskat har jag ont i baken just nu.
Så nu förstår ni varför jag är extra glad åt den äktenskapliga famnen idag!
Fria får någon annan göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0