Alla Hjärtans Dag 2008

Idag får vi vara hur kära vi vill. Hela dagen!
Ja det är nästan ett måste att visa sina ömma känslor denna dag. En särskild dag för alla hjärtan.
Antagligen behövs det i dagens samhälle. Dom Vassa Armbågarnas Dag gäller ju alla övriga dagar.
Men inte idag.
Idag ska vi skicka trevliga kort till varandra, äta hjärtformat snask och kånka på stora fång av röda rosor.
Till alla ni som inte bjuds på något av det ovan nämnda så bjuder vi på lite hjärtesaker från vår omgivning.
Håll till godo och ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Jig oppi böin

O du milde. alla hjärtan idag. är hemma med ont så jag får nog klippa några hjärtan till min kära. Och en tanke till er alla västibyn förståss.

2008-02-14 @ 09:06:10
Postat av: inger

Hej Jig, tack för ännu en gullig kommentar.
Skulle vara trevligt att ha din mailadress....
Klipp dig inte....
Och krya på dig!

2008-02-14 @ 09:44:36
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser du adressen min som jag skickat i svaret nu??
mats

2008-02-14 @ 10:04:01
Postat av: achris

Gör ett hjärta i snön - du som har vitt på marken - och visa oss söderut! Det skulle värma (hm!).

2008-02-14 @ 10:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0