Tre små gummor....

Igår var det precis på dagen ett år sedan min syster Gun och jag besökte våra tre fastrar. Ifjol fick dom en silverängel och i år blev det en liten tomtegumma. Under åren som gått har det varit både älgar och tomtar eller en julblomma. Faster Kerstin som är äldst  fyller 91 år i morgon, tyvärr var hon inte så pigg vid besöket, men jag satt åndå och pratade lite för henne. Det är inte lätt att veta hur mycket som hon förstår men eftersom hon varit en intelligent kvinna så hoppas jag att hon tog in det jag sa.
Därefter besökte vi faster Valborg och så till sist lillfastern Sigrid och hennes Lasse. Dom har nu flyttat till en lägenhet och hade det jättetrevligt. Mycket prat och skratt om tokiga händelser från förr....Man kan nästan tro att vi hade roligt jämt.
Trevligt med roliga minnen.


Faster Valborg och syrran.......Faster Sigrid men sin gumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0