Det dukade bordet....

Idag har jag varit till Svartå på den månatliga "Tjejträffen". Det finns människor i min närhet som skrattar lite lätt när jag säger det....dessa personer är betydligt yngre än jag och kallar oss hellere tanter.... men jag säger Tjejträff.
Vet inte hur många år som vi träffats under dessa enkla men trevliga former. Meningen är att vi ska avlasta oss inför varandra om våra krämpor så är det gjort. I dag var Lena dunderförkyld så hon fick även halstabletter av Sonja. Ing-Marie hade en sämre dag med ryggen.
Men gott fika och en vacker julgrupp som prydde bordet, kan väl få vem som helst att må lite bättre. Trisskrapet ( vi skrapar alltid ett par tre lotter när vi ses) gav inalles 150 spänn och det är ju inte så illa...oftast är det nada!

Kaffe och gott hembakat bröd.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0