Mera skräp...

Inatt var det en sådan där "vaken-varje-timme" natt! Enda fördelen med en sådan natt är att man hinner tänka många tankar, funderar på att lägga ett block  och en pennstump på sängbordet. Då skulle världen äntligen få läsa mina fantastiska dikter och kluriga formuleringar...och jag också för den delen, för på morgonen är ju allt det genialiska som bortblåst. Suck....
I morse kom jag dock ihåg att jag borde ha klurat till det i gårdagens blogg...typ håll naturen ren...blås rent....ja ni fattar.
Cyklade i alla fall upp till "brottsplatsen" och säkrade vissa bevis. Mera skräp fanns efter den knappt körbara vägen och så mycket kan jag avslöja att cigarettpaketen var av utländsk härkomst....
Kontentan av detta är: Plocka gärna våra bär men skräpa inte ner i våra skogar.


Fel sätt att hålla rent i naturen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0