Anton 5 år

Igår blev vårat första barnbarn 5 år! Var har tiden tagit vägen? Minns det som igår när vi satt vid Byskeälven och drack kaffe medan vårfloden forsade förbi. Vi hade blivit farfar och farmor... Det var så varmt att bara hade T-shirt på oss. Ja å så byxor förståss...
I år är det lite för mycket snö för att  kunna ta sig ner till älven...
Men nu tror vi i alla fall att det ska bli vår för idag har vi satt på sommardäcken.
Och så HÖRDE VI STORSPOVEN.....
Det är nog det allra ljuvligaste vårljudet.


Anton fem år...

Sommardäcken på....

Kommentarer
Postat av: mats i träsket

Sommardäck på = risk för snö. Även vi utmanade ödet på ena bilen.

2008-04-22 @ 20:34:40
Postat av: inger

Ja men när man hör storspoven...samtidigt som man skiftar däck...visst måste det väl vara ett gott tecken?

2008-04-22 @ 21:07:39
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Imse och tack för din kommentar på min sida! Låter härligt att kunna höra en storspov - här hör vi trafikbuller, men vi har otroligt vackra träd. Kommer senare idag några bilder på min blogg från Kungsträdgården!
Som svar på din undran - alla som skriver frågor till mig genom vår hemsida www.mabra.com får svar. Det är nog ganska unikt för en vikttjänst och jag fortsätter så länge som min tid räcker... I övrigt får man som inloggad tillgång till att skriva personlig kostregistrering och dagbok. För MåBra:s prenumeranter är det en kostnadsfri tjänst. Den här efterlysningen jag gör gäller en person, som ska fungera som ett bra exempel och därigenom inspirera andra. Jag hade ju gärna åkt upp till dig och fått sitta vid Byskeälven och språkas vid, men rent praktiskt/tidsmässigt är det lite svårt...Må så gott//Marie

2008-04-23 @ 13:15:02
URL: http://viktcoachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0