Utan anmärkning....

Tänk vad trevligt det skulle vara om det gällde den egna kroppen....men
idag gällde utlåtandet vår bil som för första gången besökte bilprovningen. Jag var inte det minsta nervös, fattas bara annat med en så ny bil, då ska det inte finnas några fel.
Efter bilprovningen så åkte vi till biblioteket och svettades en god stund. Vi var ju klädda för det kalla uteklimatet och inte för ett soligt bibliotek. Men några goda böcker blev det i alla fall....

Underreds koll....

Skellefteå Stadsbibliotek
var solbelyst och välbesökt....


Kommentarer
Postat av: vee

Ärligt talat. Hellre låter jag bilen få underredet kollat än att jag får mitt kollat. Och 1000 ggr hellre går jag på ett bibliotek. Men jag blir alltid kissnödig på bibliotek...

2009-02-12 @ 15:09:41
Postat av: inger

Håller med dej Vee!

Tur att det finns toaletter...

2009-02-12 @ 20:23:36
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0