Vinterstrumpor på....

Naturen är förunderlig, ja varför inte säga som det är: helt fantastisk!
Idag kändes det lite trist inom mig, Malte for till Byskeälven och jag hade skrivit hela förmiddagen, visserligen bra ( enligt mitt mått mätt)  men  ett strömavbrott gjorde att jag liksom kom av mig.
En cykeltur rakt ut i spenaten kan aldrig bli fel, tänkte jag och grenslade min svarta springare. Jag cyklade till "Ola söri Berge" och gick sedan en lång och skön promenad till och förbi Hundtjärn. Varför heter den så tro? Någon som vet?
I skogen var det nästan vindstilla och jag blev som vanligt glad över min möjlighet att fritt vandra i en skog.

En al ( tror jag) har dragit på sig sina mossfärgade vinterstrumpor....

Kommentarer
Postat av: Peter Eklund

Hej Inger !...Du gjorde helt rätt...jag menar att du valde en lång och skön promenad i skogen...absolut det mest avkopplande och avstressande man kan tänkas göra...



Förr var det du som berömde mitt idoga skrivande...Nu för tiden är det tvärtom...Hoppas du håller ut många långa år till.



PS...vilken kul och bra illustration du gjorde angående Norrans storlekar genom åren...Kul !



Ha det så bra...säger Peter

2008-10-22 @ 20:35:38
Postat av: inger

Tack Peter!

jag är glad att du kommit tillbaka.....

Jag bloggar så länge jag gillar det...

2008-10-23 @ 08:17:54
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0