2008...

Ja då ska man lära om sig igen. Tänka på ett nytt tal. Tänka 08 hela året!
För övrigt så känns det skönt att helgerna snart är slut. Och att maten snart är uppäten. Jag gläds med fria ytor i kylskåpet.
Dom ytorna ska sedan fyllas med lite nyttigare kost. Inte blir det att köpa hem en halvliter grädde på ett tag. Funderar på en lätt vattendiet.....
Dessutom har vi  hört att det är inne att bada ute. Och att det lär vara nyttigt att vinterbada. Kanske ska vi prova..?
Nyårslöften har vi inte avlagt iår, det är ju inte särskilt troligt att vi ska lyckas två år i rad. Ifjol slutade vi med snuset och det har gått finemang. Att önska att vi får vara friska det kommande året är ju en utopi, men vi kan ju alltid hoppas.
Man ska vara glad åt det lilla men tänka stort!
Så härmed bestämmer vi väl att 2008 ska bli ett toppenår!



Träsk Spa 2008

Kommentarer
Postat av: Peter Eklund

Om jag har inspirerat dig att skriva din blogg, så är jag stolt...Du skriver rackarns bra och dessutom kryddar du det hela med dina fina bilder...Lycka till under 2008...om jag själv hänger med i bloggsvängen är ännu osäkert...Ha det så gott.

2008-01-02 @ 15:03:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/477
Postat av: Inger

Tack,dom fina orden ska jag genast dela med Malte.

2008-01-02 @ 16:10:13
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0