Virusskyddet....

Mitt virusskydd klarade inte smittan från vare sig Malte eller dom små raringarna! Tänk om man kunde installera ett fungerande skydd hos en själv som på datorn, det skulle vara grejer det. Visserligen kan man bespara sig influensan genom att  ta sprutan och äta nyttigheter, men umgås man med en hostande och snorande person på nära håll, så tror jag nog att man drattar dit förr eller senare och nu är det alltså dags för mig att hosta , snörvla och frysa. Tur att jag fått tag på medicin.....

En söt smitthärd....

I nya Taekwondo dräkten.....

Kommentarer
Postat av: Cici Lindgren

Själv fick jag en dos av vinterkräksjukan av gullungen i Lycksele, som lastades in här i all hast, nerkräkt, då hans far skulle åka Älgstråket.

Inte minns jag att det härjade så här mycket sjukdomar då jag växte upp. Är det dagis fel?

2009-03-13 @ 18:59:20
Postat av: Roger

2009-03-13 @ 19:53:11
Postat av: roger

Ja där ser du

Låt inte sorren vara ute o skvittra runt

Då kan man få va som helst

tur att du fick tag i dagen efter medicin

så ni slapp en liten på äldre dar

Hmmm eller är ja ute o cyklar nu

Stod det kanske snorade med ett r oppps

2009-03-13 @ 19:56:53
Postat av: inger

Cici,ja dom små raringarna delar med sig...

Roger, är det du?????? <ikväll snorar vi/jag bara.....

2009-03-13 @ 20:47:27
URL: http://northlongswamp.hotmail.com
Postat av: Micke

Jag är också sjuk, en vanlig förkylning skulle jag tro. :)



Krya på dig!

2009-03-13 @ 22:21:36
URL: http://matvinhifi.blogspot.com/
Postat av: inger

Micke, stackars oss....Krya på dej du också!

2009-03-14 @ 08:44:28
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0