Två små prickar.....

Mest troligt är det två små prickar som har drivit mig till vansinnets brant! Just innan jag tänkte hoppa över kanten så kom Maria som en räddande ängel. Jag hade namngett en ny sida på Byns hemmsida till ÖVRIGT men se det gick inte...vet inte hur många timmar jag kämpat för att länka över eländet.... när vi döpte om sidan till OVRIGT så gick det bra...att det sedan uppkom ett nytt fel så att hela sidan förvandlade sig till koder är en helt annan historia. Men till slut fixade  även det sig. Nu är det bara ( ? ) några små justeringar samt  det fortlöpande arbetet. Men som Maria sa det handlar ju om en hemsida till vår lilla by och inte till en storkoncern så om den inte är intakt hela tiden kan ju inte vara hela världen.
Medan jag knåpat och knappat på datorn så spikade Henrik upp dom tavlor som stått staplade lite här och där.
Det blev som ett litet galleri ute i förrådet.

Här spelar två små prickar ingen som helst roll.....


Kommentarer
Postat av: Cici Lindgren

Vilken tur att Maria kom och räddade dig! Hoppas du vet att ditt arbeta uppskattas mycket, särskilt av oss som inte alls kan det här med dator!

2009-01-08 @ 18:17:50
Postat av: inger

Tack Cici, jag gör mitt bästa, men som sagt det är inte lätt för mina "grå".....

2009-01-09 @ 10:24:32
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0