Lillpajken.....

Vår yngste son har fyllt år igen!
Hela tjugonio stycken... Alltså hur har det gått till? Trots att han är längst i familjen och tillika skäggigast så är och förblir han den yngste!
När det firas födelsedagar i närheten så löper mina tankar automatiskt till vad som har hänt under de gångna åren. Jag säger alltid: Men var har åren tagit vägen? Men om jag nu  tänker efter så visst har han hunnit med en hel del. Det har åkts slalom, fiskats, byggts kojor, åkts skoter, trimmats moppar, lärt sig simma på Rhodos ( förra gången han var dit alltså som sjuåring...) tillbringats sommar och vinterlov i husvagn. Ja listan kan göras hur lång som helst, men då får man ju tänka efter.

Erik är tjugonio år och tre dagar....

Kommentarer
Postat av: mats i träsket

ingen lill-Erik längre, utom kanske för far o mor. våran lill-Elin är ju 28 nu. Påminner mig om en rad jag läste, kommer inte ihåg vem som sa dessa: alla dagarna som gick, ine visste jag de var livet. den du!!!!

2008-09-18 @ 09:28:27
Postat av: inger

Jasså är lill-Elin också fullvuxen? Men visst är det då märkligt?

Ja livet fylls av dagar och förvisso även nätter fast man slummrar bort en del av dom...tur att man är uppe två tre ggr/natt så att man VET att dom finns...och går...

2008-09-18 @ 10:57:52
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Barbro

Kan detta verkligen vara en av småkillarna som satt på vår mc för ETT PAR år sedan????? Jo, men ,ja,så är det! GRATULERAR i efterskott!!! Verkligheten hinner ikapp och kastar sig över en med dunder och smällar... konstaterar precis att det inte bara är i Northlongswamp dagarna går, såg just en långhårig varelse svepa förbi och mumla något i förbifarten.

2008-09-19 @ 12:53:30
Postat av: inger

Barbro!

ja visst blir man förvånad, och hela tiden!

Jag säger som en god vän: Min unga kropp har fått så gammalt skinn! För det är ju där det hela bottnar jag inser ICKET att jag närmar mig de sextio....

Hälsa dina stora pojkar och din unge gubbe!

2008-09-19 @ 17:30:09
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0