En dag i byn.....

Nu ska jag berätta något, i mitt tycke, helt fantastiskt!
Den 30 augusti hade vår by besök av en märklig man. Med sig hade han sin hund som heter Kongo. Kanske var det någon bybo som såg dom vandra omkring med kameran i högsta hugg och undrade vem det var?
Jag kan härmed avslöja att han heter Peter Eklund och jobbar på Hjalmar E tillsammans med vår son Erik.
Hur som haver så har denne man för vana att besöka olika byar och ta bilder och göra en egen dokumentation. Bara att komma på en sådan idé tycker jag är helt fantastiskt. Jag har fått förmånen att få använda mig av hans bilder. Vill ni läsa hela reportaget så gå in på Peters hemsida:http://www.metrobloggen.se/eklund
Här kommer ett axplock......


Alla dessa fina bilder har Peter Eklund tagit under sin rundvandring i byn. Med all säkerhet kommer det att dyka upp fler bilder senare i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Inger för den reklamen...nu har jag lagt dig på mina favoriter så jag slipper leta åt din adress varje gång jag vill besöka din sida...



mvh / Den märklige mannen

2008-11-01 @ 06:26:11
Postat av: inger

Hej du märklige man...jag vill också lägga in din blogg som favorit men vet inte hur man gör, måste ha em den långe sonen snart.....

2008-11-01 @ 11:06:43
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0