Insnöade än en gång...

Så kom då snön tillsammans med riktigt kraftiga vindar. Då blir det som det brukar, all snö packas i hårda drivor främför våra dörrar, men mitt ute på gårdsplanen ser man gruset.... Med stor möda fick vi upp ytterdörren så att vi kunde ta in tidning och så att Malte tog sig till jobbet.  Själv valde jag att vistas inomhus, pyssla med ditten och datten, samtidigt som jag höll fyr i spisen.
På aftonen kom Stefan med sin traktor och flyttade på snön. Tack och lov för vårt avtal....

Vackert men felplacerat...

Ingen kom på besök idag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Inger o Malte !



Det är med nöje jag o Kerstin (långtjåcka) läser bloggen. Nu tänker jag ju inte bara på att Ni är insnöade utan rent allmänt. Sköt om Er kramar från oss båda. Tack för underbara texter/bilder/roligheter



Stig o Kerstin

2008-11-25 @ 11:00:31
Postat av: Inger

Tack ska ni ha...men Långtjåcka...herreguuuuu?? Men det finns ju så många fina Kerstinar....

Lev väl!

2008-11-25 @ 18:52:48
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0