Distansgrattis....m.m....

Idag grattar vi vår förstfödde på distans. Han fick middag och uppvaktning i lördags så idag blev det bara via telefon. Kommer aldrig att vänja mig vid att våra pojkar numera är vuxna män....
Mitt på dagen åkte vi till stugan för en koll och för att hämta lite material till dom fågelholkar som ska tillverkas under vintern.
Bävern har varit nog så flitig enligt mej, men värre tilltag har några tvåbenta individer gjort.
Hur i h-vete kan man dra näver från levande björkar när det finns en iordningsställd eldplats med ved. Bara att använda! Måste man använda sig av nåt att tända med så kan man väl göra sig omaket att gå en bit in i skogen för att leta nåt torrt.
Rackarns marodörer.....å då menar jag människan i första han och bävern i andra....

Spår efter bäver.....


Spår efter en mycket lat och okunnig männisch....

Kommentarer
Postat av: mats i träsket

Ja nu har bävern bråda tider. Den ska lagra lite mat för den frysna årstiden. men den tiden borde ju bli kortare med klimatförändringarna förståss. Deras frys drar ju då inte el, tji för kraftverksbolagen.......

2008-11-20 @ 11:45:04
Postat av: Jasmina

Mycket vacker blogg. :)

Kika gärna in hos mig.



Dagens heta ämne:



Sex och kärlek går ihop



och



Mr Dreamy och jazzylicious är experter.



Välkommen :P

2008-11-20 @ 11:53:12
URL: http://skitirubriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0