Designsläpp....

Ja inte är det mycket man fattar nuförtiden!
Frågan är om man någonsin hängt med?
Designsläpp på H&M är visst nåt väldigt populärt fast jag kan då inte begripa varför!
Vi tog ut vår nyvaxade Opel på långstyrning(enligt våra mått...) igår. En resa till Luleå och ett par timmar på Biltema. Vi hade en lång lista på allt som vi tänkte handla men som vanligt strök vi allt eftersom.... Vi är absolut de mest värdelösa som finns på att shoppa.....så att köa för att komma över en design vara är ju helt otänkbart.
Det var skönt att komma hem och inta en vitamdrink... att handla tar på krafterna.
En glad släkt nyhet är att Segersteds klanen har utökats med ett gossebarn. Grattis till Hugo som har blivit storebror!

Bara skalen kvar.....

Kommentarer
Postat av: Barbro

Utifrån mitt nya perspektiv med att försöka sprida lite friskvård bland befolkningen så måste jag säga att jag är nöjd med bilden av apelsinskal. Viktigt med C- vitamin gör mycket gott i "kröppa". Fortsätt så och god handhygien så slipper ni förhoppningsvis influensaviruset. När det gäller det andra viruset är jag mer tveksam om det har effekt...grattis också till utökningen av släktet.

2008-11-14 @ 16:14:54
Postat av: mats i träsket

Jo grattis. Har just fått veta jag ska bli morfar till våren. Nu håller man på att bli medelålders minsann.

2008-11-14 @ 16:53:36
Postat av: Christina Lindgren

Grattis! Som tur är "ska nya röster sjunga", då de gamla efter hand tystnar.

2008-11-14 @ 17:43:50
Postat av: inger

Barbro, du har så rätt det gäller att leva så bra som möjligt!

Mats, dom medelålders gubbarna är allra bäat, grattis....

Cici, det är så....vi virlar bort...det är så...

2008-11-15 @ 09:19:54
URL: http://northlongswamp,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0