Fått och fått!

Ja visst säger man så? Att man fått influensa eller magsjuka eller vilken annan sjukdom som helst.
Vaddå fått...som om det är en gåva. Och vem har gett bort denna oönskade tingest? Ofta får man presenter av goda vänner men i detta fallet hoppas jag inte att det stämmer. För ingen av mina vänner är väl så elaka att dom gett mig influensan...? Nu när vi ska fira påsk och möta våren, bara snöandet slutar.
Nu får jag knappast skicka tillbaka det jag fått till avsändaren för jag hann öppna den lite,lite grann innan jag såg vad det var för skit som kommit.
Nä, det är nog bara att bita i det sura äpplet och ta dagen som den kommer.
Det finns ju värre saker att få......
Men se tacka tänker jag då inte göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej SNART!!

2008-03-18 @ 13:26:34
Postat av: mats

tur det inte smittar via dator, eller?? Man har ju hört talas om virus i samband med datorer. Jag kan inte så mycket om såna virus, få se om jag får nåt. Attjooo, ursäkta....

2008-03-18 @ 15:50:18
Postat av: Annalena

atjooo...prosit... här var det förkylt också.Krya på dig.Kram/Annalena

2008-03-18 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0