Efterlysning...

Nää...inte efter en ny partner! Men väl ett glas....
Till våran silverbröllopsdag köpte jag tre glas i en Antikaffär i Boden. Det fanns bara tre stycken men jag tänkte att det går kanske att hitta fler någonannanstans. Men icket, jag har letat och letat. Man ser att dom är handgjorda eftersom dom alla är olika till storleken. Att det har tillverkats fler än dessa tre vet jag eftersom det finns fyra likadana glas avbildade i en kokbok som vi äger. ( Stora Fiskskolan av Görn Helleblad sidan 73...)
Om någon sett liknande glas kan ni väl höra av er. Skulle gärna köpa minst ett till.

Bröllopsglasen med rosa bubbel...

Kommentarer
Postat av: Barbro

Grattis, Grattis!...och vilka vackra glas... såg verkligen festligt och gott ut i dem. Håller utkik! Familjen Ivarsson önskar Gott Nytt År och tackar för de vackra vinterbilder vi får ta del av. Vi har just nu ingen snö men iallafall frost på träden, och det är åckså vackert. Många kramar till er alla!

2008-12-29 @ 14:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0