Änglatider....

Vissa dagar blir lite eljest!
Man inriktar sig på att vissa saker ska ske och så inträffar något som förändrar det.... idag var det meningen att jag skulle få se Anton och Kerstin i Luciatåget på Manngårdens dagis men så fick gullungen Kerstin magsjuka och deras medverkan inställdes.  Det kändes nästan bra  att jag hade jätteont i halsen och att snoret fyllde min näsa....Men ändock så måste jag glädjas åt att man har kärlek i sin omgivning och tak över huvudet samt mat i kyl och frys.  Dessutom blev en av mina texter vald till Veckans text på en skrivarsida  som jag är med i....
Det finns ingen anledning att klaga.

Det bor en ängel under vår trapp......

Kommentarer
Postat av: Ninna

Den ängeln hade gärna fått bo under min trapp också - om jag hade haft en trapp. Hoppas du och barnbarnen mår bättre snart.

2008-12-13 @ 11:04:05
URL: http://ninnasbokblogg.blogspot.com/
Postat av: Ninna

Grattis förresten till veckans text!

2008-12-13 @ 11:05:26
URL: http://ninnasbokblogg.blogspot.com/
Postat av: gunsan

En ängel som bor hos en ängel.Behöver du tröst; prata med INGER

2008-12-13 @ 12:26:31
Postat av: Anonym

Tack Ninna och vi mår redan lite bättre...

Gunsan du är en raring och minsann en ännu snällare ängel, så det så!

2008-12-13 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0