Varmt både ute och inne!

Nu är jag varm i hjärteroten och glad förstås. Mitt första hedersomnämnande på Skrivarsidan! Visst har jag fått positiva kommentarer tidigare för någon text, men det här känns som lite mer. Vet inte om jag tycker att det är den bästa texten jag skrivit, men den är då tidsenlig. Vill någon läsa så prova gå in på Skrivarsidan eller hör av er. Texten heter "Granen står så dyr och grann i stugan"
En som också har det varmt är snögubben som lever en tinande tillvaro. Snart är väl bara kepsen kvar.
Hoppas på lite mer vinterväder. Är det vinter så ska det inte vara 3 plussgrader. Det tycker då varken snögubben eller jag.
Nu ska jag gotta mig åt berömmet hela dagen.



Snart bara en våt fläck...Ser ni gräset är framme i tunneln? Ska det verkligen vara så den 7 december?

Kommentarer
Postat av: Ninna

Grattis imse! Så roligt att få positiv respons så där. Hedersomnämnande på Skrivarsidan. Woaow! Det gläder mig verkligen.

2007-12-07 @ 12:22:04
URL: http://ninnasbokblogg.blogspot.com
Postat av: Peter Eklund

Hej Imse...i Lövånger sa vi nog glegga...
Grattis till hedersomnämnandet...

PS istället för jag säger vi jäg medan ni i Kågedalen tror jag säger jig...?
Ha en bra skrivarhelg

2007-12-07 @ 17:30:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/477
Postat av: Annalena

..+6 grader o sol.Varit med grannarna i deras skog o hämtat julgran.Joels största nöje var att hoppa i alla vattenpölar vilka var många, i stort sett hela skogen är full i vatten...vilken julstämning !!!Kram/Annalena

2007-12-08 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0